Η γωνιά των παιχνιδιών



Το  Ταξίδι φυγής .είναι  ένα ψηφιακό παιχνίδι επιβίωσης βασισμένο στην πραγματικότητα .Το δημιούργησε η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες. Ένα παιχνίδι για το τι σημαίνει να είσαι πρόσφυγας. Ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού είναι ένας νεαρός πρόσφυγας ο οποίος αναγκάζεται να εγκαταλείψει τη χώρα του και αντιμετωπίζει μία σειρά από δυσκολίες και διλήμματα τόσο κατά τη διάρκεια της φυγής όσο και κατά την άφιξή του στη χώρα ασύλου. Το παιχνίδι απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 13 μέχρι 16 ετών. Με αυτόν το βιωματικό τρόπο, οι μαθητές ενημερώνονται και ευαισθητοποιούνται για το τι σημαίνει να είσαι πρόσφυγας.
 Για να παίξεις κάνε κλικ στον τίτλο

Παίξε με την Ευρώπη











Χρωμάτισε την πεπλοφόρο


Εκπαιδευτικό διαδραστικό παιχνίδι από το Μουσείο Ακρόπολης, όπου μπορούν τα παιδιά να ζωγραφίζουν το άγαλμα της Πεπλοφόρου.
Με λένε «Πεπλοφόρο» γιατί το ρούχο που φοράω είναι ένας πέπλος. Σώζεται καλά το χρώμα στα μάτια μου, στα μαλλιά αλλά και στον πέπλο μου. Κάποτε είχε πολύχρωμα σχέδια στις άκρες της αναδίπλωσης του, στο πάνω μέρος, τα οποία...
 επαναλαμβάνονταν και στο κάτω μέρος του. Είναι ζωσμένη στη μέση με άλλοτε μπλε και πράσινη ζώνη και διακοσμημένη  στο μπροστινό κάτω μέρος με μία κατακόρυφη σειρά με ζώα, πουλιά και ιππείς σε κόκκινο φόντο. Όπως μπορείς να διακρίνεις στο κάτω μέρος του πέπλου και στα μανίκια, από μέσα φορούσα και ένα δεύτερο ρούχο, έναν άλλοτε μπλε χιτώνα.

Μερικοί νομίζουν ότι είμαι απλώς μια κόρη σαν τις άλλες. Εγώ όμως είμαι η θεά Άρτεμη, η θεά του κυνηγιού. Στο δεξί μου χέρι κρατούσα βέλη και τόξο στο αριστερό.






Ευρώπη πρωτεύουσες

Ένα πολύ ωραίο παιχνίδι για να μάθεις τις πρωτεύουσες εύκολα.Απόλαυσε το..


Παίξε με τα κράτη της Ευρώπης 





Πρόγραμμα Γλαύκα



Κανε κλικ για να μεταβείς στην εφαρμογή

"Πρόγραμμα Γλαύκα" Διαδικτυακή εκπαιδευτική εφαρμογή
Μια διαδικτυακή εφαρμογή για παιδιά με θέμα την αποκατάσταση των μνημείων της Ακρόπολης αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης 
Στόχος της εφαρμογής είναι η γνωριμία των παιδιών με τις φθορές, τα αίτια και τα είδη των επεμβάσεων, με τα επαγγέλματα των ανθρώπων που πραγματοποιούν τα αναστηλωτικά έργα καθώς και με τις σύγχρονες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται σε αυτά.
Πρωταγωνιστής είναι η Γλαύκα, ένα ιπτάμενο ρομπότ που καθοδηγεί το παιδί σε όλες τις ενότητες της εφαρμογής. Αποστολή του παιδιού είναι να συμμετάσχει στο πρόγραμμα σχεδιασμού της Γλαύκας και να κερδίσει το βραβείο συμμετοχής του. Αυτό όμως προϋποθέτει την πολύ καλή γνώση της αποκατάστασης των μνημείων της  Ακρόπολης, η οποία παρουσιάζεται μέσα από πέντε θεματικές ενότητες: το ταξίδι, τη βοήθεια, το πλήρωμα, τη δράση και το μέλλον.
Κάθε ενότητα περιλαμβάνει την προετοιμασία, τη συνοπτική δηλ. παρουσίαση του θέματος  και τη δοκιμασία, το παιχνίδι. Σε κάθε παιχνίδι ανακεφαλαιώνονται οι γνώσεις όλης της ενότητας.
Η εφαρμογή αναπτύχθηκε από τον Τομέα Ενημέρωσης & Εκπαίδευσης της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης στο πλαίσιο του EΣΠΑ 2007-2013.


Δεν υπάρχουν σχόλια: