Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Αινίγματα



                      ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ
             
         1)Στέκομαι όταν στέκεσαι ,κινούμαι όταν κινείσαι
                   Αδύνατο να είμαι εκεί όπου εσύ δεν είσαι.
                                                                (άικσ η)            
                2)Σαν σαΐτα είναι ελαφρός ,άσπρος είναι σαν αφρός,
                   στα πελάγη μας πετάει, τα καράβια ακολουθάει.
                                                               (ςοράλγ ο)
                3)Τσουπ! βάζει πλατύ καπέλο κι έχει μόνο ένα ποδάρι.
                    Θέλει γύρω του υγρασία και το λένε........
                                                            (ιράτιναμ οτ)
                4)Όλα τα τρώει και θεριεύει μα αν πιει νερό ψοφάει.
                                                               (άιτωφ η)
                5)Αν και θρόνος μου ταιριάζει θέση μου είναι το περβάζι..
                                                             (ςόκιλισαβ ο)
                6)Τεντωμένη τη βάζω, ζαρωμένη τη βγάζω.
                                                               (αστλάκ η)
                7)Ανεβαίνει, κατεβαίνει και στην ίδια θέση μένει.
                                                                (αλάκσ η )
                8)Ακτίνες έχω ,ρόδες δεν έχω και όμως τρέχω.
                                                                 (ςοιλή ο)
                           Ελένη  Α.Στ'1

Δεν υπάρχουν σχόλια: