Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Στιγμές από το Δημοτικό σχολείο

Σκέψεις και συναισθήματα για το τέλος του Δημοτικού

Το δημοτικό μου άρεσε πολύ σίγουρα τώρα που θα φύγω θα νιώθω ένα μεγάλο κενό μέσα μου καθώς θα χάσω σχεδόν όλους τους καλούς μου φίλους που μαζί παίζαμε , γελούσαμε , κάναμε πλάκες ,στηριχτήκαμε και ακόμη κλάψαμε ο ένας στον ώμο του άλλου.Θα μου λείψουν τα πάντα από το δημοτικό ακόμη και  το κτίριο που έξι χρόνια τώρα γεμίζαμε τις αίθουσες του με γέλια  αλλα και κλάματα .Όταν βλέπω τις τάξεις μας μου έρχονται στο μυαλό άπειρες αναμνήσεις.Φυσικά δεν θα ξεχάσω και τους δασκάλους -δασκάλες μου που μαζί τους έμαθα να γράφω , να διαβάζω αλλα και να μετράω.
Βεβαίως δεν θα ξεχάσω τους συμμαθητές μου που μαζί τους μεγάλωσα και έκανα τις πρώτες μου φιλίες!!!
Όταν θα πάω στο γυμνάσιο θα νοσταλγώ τις στιγμές μου στο δημοτικό!!!



Γεωργία Π.ΣΤ'1

Δεν υπάρχουν σχόλια: