Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Άρης Δημοκίδης


 Το σχολείο μας δέχθηκε με χαρά τον συγγραφέα Άρη Δημοκίδη ,εμείς τα παιδιά αρπάξαμε την ευκαιρία και του πήραμε συνέντευξη.

Συνέντευξη με τον συγγραφέα Άρη Δημοκίδη
1)Πως πήρατε την απόφαση να γράψετε βιβλία?
Παλιά ήμουνα δημοσιογράφος,αλλά δεν ήθελα άλλο να γράφω την πραγματικότητα,έτσι πήρα την απόφαση να γράψω βιβλία. Ακόμη ταξιδεύω και θυμάμαι τα παιδικά μου χρόνια από μέσα τους.
2)Το να γράφετε βιβλία για σας είναι ένα χόμπυ?
Είναι μεταξύ χόμπυ και δουλειάς,κάτι που με διασκεδάζει. Θα έκανα αυτή τη δουλειά και χωρίς να έπαιρνα λεφτά. Μπορούμε να το πούμε είναι σαν ένα χόμπυ.
3)Από τη ηλικία αρχίσατε να γράφετε βιβλία?
Από 28-29 χρονών. Έγραφα και μικρές ιστοριούλες όταν ήμουνα και μικρός. Αλλά τα έδινα στους φίλους μου.

4)Τι σας εμπνέει να γράψετε βιβλία?
Από περιστατικά που έχουν γίνει στη ζωή μου.,αλλά και από αυτά που θα ήθελα να μου συμβούν. Επίσης κάποιο όνειρο που έχω δει στον ύπνο μου.
5)Πιστεύετε ότι όταν γράφετε βιβλία είναι ένας τρόπος να εκδηλώνεται τα συναισθήματα σας?
Ναι. Είναι πάρα πολύ καλός τρόπος αλλά και πολύ χρήσιμος.
6)Πόσο χρόνο σας παίρνει να γράψετε ένα βιβλίο?
Ο μέσος όρος είναι μια εβδομάδα ή δέκα μέρες,αλλά και έναν μήνα.

7)Ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο βιβλίο?
Ό θησαυρός της Βαγίας της Ζωρζ Σαρή.

8)Πόσα βιβλία έχετε γράψει?
Έχω γράψει 13 βιβλία.

9)Πως πήρατε την απόφαση να γράψετε τη στοιχειωμένη ταινία?
Μου αρέσει πολύ το σινεμά και γιαυτό ήθελα να κάνω μια ταινία,αλλά ήθελα να γίνει και κωμικό έτσι το έκανα και λίγο τρομακτικό.

10)Τι βιβλία προτιμάτε να γράφετε?
Προτιμώ να γράφω βιβλία με φαντασία,να είναι χαρούμενα αλλά να έχει και λίγη λύπη.


Βιβλία του:
Αόρατοι ρεπόρτερ 1:Επτά συναρπαστικές ημέρες
Αόρατοι ρεπόρτερ 2:Η στοιχειωμένη ταινία
Αόρατοι ρεπόρτερ 3:Η τελευταία συναυλία
Η παράξενη χρονομηχανή
Η χώρα των μαγικών ονείρων
Το απαγορευμένο βιβλίο
Το μαγεμένο χωριό
Το νησί των χριστουγέννων
Το παιδί που δεν αγαπούσε τα βιβλία
Το πρωτοχρονιάτικο διαστημόπλοιο
Το χρυσό βουνό
Το Μάιο θα βγεί και το καινούργιο του βιβλίο με όνομα Αόρατοι ρεπόρτερ:Η κραυγή Τζοκόντας

 Ελένη -Ρούλα Στ1

Δεν υπάρχουν σχόλια: