Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Λίγες σκέψεις τώρα που φεύγουμε από το Δημοτικό!

Εγκαινιάζουμε μια καινούρια στήλη στην εφημερίδα μας. Οι μαθητές της Στ τάξης θα μοιράζονται μαζί σας σκέψεις και συναισθήματα για το τέλος της σχολικής χρονιάς και την αποφοίτησή τους από το Δημοτικό.

«Σε λίγους μήνες, θα αποχαιρετήσω το δημοτικό. Το γεγονός αυτό μου φέρνει στο μυαλό ένα σωρό εικόνες και αναμνήσεις τώρα που γράφω.
Θυμάμαι πόσο χαρούμενη ήμουν την πρώτη μέρα που η μητέρα μου με οδήγησε στο σχολείο.Δεν μπορώ βέβαια και να ξεχάσω την πρώτη μου δασκάλα, που με υπομονή και στοργή, μου έμαθε να γράφω και να διαβάζω.
Από τότε έχουν περάσει κι όλας 6 χρόνια.
Κάθε τάξη είναι για μένα ένα καινούριο «ταξίδι στον κόσμο της μάθησης».Πόσα χρήσιμα πράγματα έμαθα όλα αυτά τα χρόνια από τους δασκάλους μου! Δεν μου πρόσφεραν μόνο ξερές γνώσεις, αλλά μου έμαθαν και πώς να είμαι καλός άνθρωπος προς την κοινωνία.
Θυμάμαι ακόμη πόσο γρήγορα χτυπούσε η καρδιά μου όταν δεν έκανα τις ασκήσεις και, η κυρία ή ο κύριός μου, μου ζητούσε εξηγήσεις …
Πέρασα πολύ όμορφα στο δημοτικό.
Τι κρίμα που θα το αποχαιρετήσω για πάντα … L »
ΤΕΛΟΣ!
GEORGIA K.

Δεν υπάρχουν σχόλια: