Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Δημιουργική γραφή

Το μικρό ψέμα
Μια  φορά κι έναν καιρό ζούσε σε ένα θεόρατο παλάτι ένας βασιλιάς.Αυτός ο βασιλιάς πίστευε πως σε όλα είχε δίκιο,επίσης ο βασιλιάς είχε κι έναν εμπιστευτικό σύμβουλο να τον ρωτάει πάντα τη γνώμη του για τις αποφάσεις του.Ο βασιλιάς κάθε βράδυ έβγαινε έξω από το παλάτι  για να θαυμάσει την πόλη του.Ένα βράδυ άκουσε να κουβεντιάζουν δύο κορίτσια,κρυφάκουσε την κουβέντα των κοριτσιών.Η μια πίστευε ότι ένα μικρό ψεματάκι δε βλάπτει,όμως η φίλη της δε συμφωνούσε.Την άλλη μέρα ο βασιλιάς θαυμάζοντας τα λόγια της κοπέλας την κάλεσε  στο παλάτι του.
-- Τι με θέλετε άρχοντά μου;
--Θέλω να σε τιμήσω για τα λόγια σου!
--Ποια λόγια μου άρχοντά μου;
--Όταν έλεγες στη φίλη σου για τα ψέματα.
--Ναι φυσικά,έλεγα ότι όλοι μπορεί να πουν κάποτε ένα ψεματάκι.Ακόμα κι εσείς.
--Εγώ δε κάνω ποτέ λάθος,δε λέω ποτέ ψέματα!
--Θέλετε να σας το αποδείξω;Αλλά τότε θα μου δώσετε ένα τσουβάλι φλουριά αμέσως.
--Δέχομαι δίνω εντολή να τα πάρεις αμέσως.
--Σε ένα μήνα θα ξανάρθω,αποκρίθηκε τότε η νέα.
--Με το σακί γεμάτο χρήματα το κορίτσι έχτισε ένα ναό.Μετά από ένα μήνα επιστρέφει στο παλάτι.
--Άρχοντά μου ελάτε στο ναό,εκεί βρίσκεται ο Θεός!Θέλει να παρουσιαστείτε μπροστά του.

Ο βασιλιάς με το σύμβουλό του πήγαινουν στο ναό.

--Πρώτα να περάσει ο σύμβουλός μου.
--Όπως διατάξτε αφέντη μου.
--Μπαίνει ο σύμβουλος στο ναό αλλά δε βλέπει κανένα θεό,όμως τι να πει ότι δεν είδε τίποτα θα ντροπιαστεί.
--Τον είδες;
--Μα και βέβαια άρχοντά μου.
--Σειρά μου τότε να μπω.
Ο βασιλιάς μπαίνει στο ναό αλλά κι εκείνος δε βλέπει τίποτε.
--Τον είδατε άρχοντά μου;
---Ναι,βέβαια.
--Μα δεν υπάρχει κανένας θεός μέσα λέει τότε το κορίτσι,είδατε που είπατε ψέματα και οι δυο σας;

Ο Βασιλιάς κατάλαβε το λάθος του και όταν το καλοσκέφτηκε αποφάσισε να παντρευτεί αυτό το έξυπνο κορίτσι.

Το συμπέρασμα δικό σας,ένας μύθος με  σημασία.
 Το παραμύθι έγραψε η μαθήτρια του Στ΄1 Δήμητρα Λ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: