Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Το γέλιο στη ζωή μας



ΤΟΤΟΣ
Εγώ είμαι ο Τοτός!

Σίγουρα με γνωρίζεις, κάθομαι στο τελευταίο θρανίο της τάξης, δίπλα στο καλοριφέρ. Αλλά, για να λέμε την αλήθεια, περνάω την περισσότερη ώρα στο γραφείο του διευθυντή. Με βάζει σε μια γωνιά και με υποχρεώνει να μην κάνω τίποτε, μια χαρά με βολεύει, αφού αυτό που προτιμώ περισσότερο είναι να μην κάνω τίποτε!

1.  Ο Τοτός και ο Γιώργος είναι έξω στον κήπο. Ο Γιώργος βάζει στη σειρά, με απόλυτη ακρίβεια μερικά βοτσαλάκια πάνω στο γκαζόν. Μετά από ένα λεπτό τον ρωτάει ο Τοτός: «Μα τι κάνεις εκεί Γιώργο;»                                                                            «Είναι ένα παλιό κόλπο του πατέρα μου. Είναι για να διώχνει τους εξωγήινους».                                                           «Μα επιτέλους, Γιώργο, δεν υπάρχουν εξωγήινοι!» «Είδες λοιπόν πόσο καλά πιάνει το κόλπο;»

2.Μάθημα καλής συμπεριφοράς 

Η δασκάλα ρωτάει τον Τοτό:«Αν κατά λάθος πατήσεις το πόδι μιας κυρίας, τι θα κάνεις;» «Θα της ζητήσω συγγνώμη».                     «Πολύ σωστά, Τοτό. Και τώρα, αν η κυρία για να σε ανταμείψει για τους ευγενικούς σου τρόπους σου δώσει ένα ευρώ, τι θα κάνεις;» 
 «Ε, τότε θα της πατήσω και το άλλο πόδι!»


3.  Ο Τοτός αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα με την ελληνική γλώσσα…                                                 
 «Τοτό, ποιανού είναι αυτή η γόμα;»   «Μου είναι δική μου!»            «Όχι, Τοτό. ‘’Είναι δική μου’’».                                          Μα όχι, κυρία, διαφωνώ, μου είναι δική μου!»                          «Έχουμε και λέμε, Τοτό, ‘’είναι δική μου’’».                          «Καλά, καλά, αν επιμένετε, να σας τη δώσω πίσω…»

4.  Η δασκάλα είναι άρρωστη 
Ο αντικαταστάτης της είναι ο φόβος και ο τρόμος των μαθητών. Κάθε φορά που αντικαθιστά τη δασκάλα τους σηκώνει όλους του μαθητές στον πίνακα και βάζει απαίσιους βαθμούς και πολλές τιμωρίες. Σήμερα στον πίνακα έχει σηκώσει τον Τοτό. Πες μου για τη Θράκη. Και προσοχή τι θα απαντήσεις! Κατάγομαι από την περιοχή αυτή και μην τολμήσεις να μου πεις βλακείες! Ο Τοτός, φοβισμένος, ψελλίζει;                                                      
 «Η Θράκη… έεε… είναι ένα μέρος που παράγει καταπληκτικά, πανέμορφα αγριογούρουνα...»
Από Μαρία Ουζ.Στ'2 

Δεν υπάρχουν σχόλια: